Известие

Collapse
No announcement yet.

шум!!лагер"първичен вал"

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • шум!!лагер"първичен вал"

    Здравеите имам проблем,гаден шум имаго винаги без значение дали е на завои или на прав пат. Маи неса главини а един маистор спомена за ниакакав си лагер на парвичен вал???,вазможно ли е това? а а не са и гуми

  • #2
    еи забравих
    156 1,9jtd 2000г,

    Comment


    • #3
      на мен ми мяза на лагера на главината,щото и аз сменях цялата главина заради разбит лагер,но не виеше.дай по точно инфоза проблема
      Mercedes W202 - 200kompressor 99'
      Alfa Romeo 156 1.8 16V TS 99' - ex''
      Alfa Romeo 145 1.9JTD 99'

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от vlado Покажи съобщение
        Здравеите имам проблем,гаден шум имаго винаги без значение дали е на завои или на прав пат. Маи неса главини а един маистор спомена за ниакакав си лагер на парвичен вал???,вазможно ли е това? а а не са и гуми
        Лагера на първичния вал се познава сравнително лесно ако мотора няма старнични шумове като силно трякащ вариатор стържеща ролка или хидравлична помпа и т.н.
        Сега палиш колата загряваш я добре трябва да загрееш двигателя и по точно маслото в кутията. Маслото на кутията трябва да се загрее добре защото гъстото масло намалява шумовете от лагери и прочие проблеми с увеличени луфтове. След като загрееш добре маслото на СКОРОСТНАТА кутия спираш на тихо място спираш музики вентилатори да е тихо в купето при работещ двигател натискаш и отпускаш педала на съединителя до долу ако при натиснат педал няма шум а при пуснат се появява почти е сигурно че проблема е от въпросния лагер на първичния вал. Нормално е да иам леш чум (все пак се въртят зчбните колела на всички скорости но шума е едва доловим, ако има виене то проблема вероятно е в лагера.
        Ако проблема е само в движение може и диференциал да е проблема там се тества като се дава и връща газта на най високата скорост Но трябва да си с по набит слух.
        156 1,8 ТS 99
        Nissan Murano 2005

        Comment


        • #5
          ами както казваш ниама виещ шум а а гадно шумене,което не си променя силата дори когато се движа на прав пат пак си го има а в завои си е саштиа шум,и затова ми биаха казвали за лагер на парвичен вал

          Comment


          • #6
            ок! дано е само ниакои лагер
            ----------------------
            156 1,9 jtd 00

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщение
              Лагера на първичния вал се познава сравнително лесно ако мотора няма старнични шумове като силно трякащ вариатор стържеща ролка или хидравлична помпа и т.н.
              Сега палиш колата загряваш я добре трябва да загрееш двигателя и по точно маслото в кутията. Маслото на кутията трябва да се загрее добре защото гъстото масло намалява шумовете от лагери и прочие проблеми с увеличени луфтове. След като загрееш добре маслото на СКОРОСТНАТА кутия спираш на тихо място спираш музики вентилатори да е тихо в купето при работещ двигател натискаш и отпускаш педала на съединителя до долу ако при натиснат педал няма шум а при пуснат се появява почти е сигурно че проблема е от въпросния лагер на първичния вал. Нормално е да иам леш чум (все пак се въртят зчбните колела на всички скорости но шума е едва доловим, ако има виене то проблема вероятно е в лагера.
              Ако проблема е само в движение може и диференциал да е проблема там се тества като се дава и връща газта на най високата скорост Но трябва да си с по набит слух.
              Eй,колега-за това ти се кефя на тебе,защото винаго обясняваш търпеливо и подробно,нещо което аз не мога.
              Поздрави от мен.
              Алфа 145 2000г.1.6тс 120кс с чипче
              Кавазаки 1000к 130кс малко повече върви от алфичката

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от vlado Покажи съобщение
                ок! дано е само ниакои лагер
                ----------------------
                156 1,9 jtd 00
                А като натиснеш педала изчезва ли ако изчезва шума значи е лагера.
                И по добре си потърси кутия втора ръка че тия лагери ако знаеш какво приключение е дока то се намерят а и лагера може да струва около 100лв а като добавиш и труда по смяната и не се знае дали няма и нещо друго повредено. А има и Още нещо ако не си сменял съединител ще е добре да се подготвиш и за неговата смяна така и така ще се сваля кутията.
                156 1,8 ТS 99
                Nissan Murano 2005

                Comment


                • #9
                  ами когато не е в движение ниама шум,дори и да натискам педал
                  -----------------
                  156 1,9 jtd 00

                  Comment


                  • #10
                    Еми значи може да не е лагер на първичен вал а има ли промяна в звука при движение като даваш и връщаш газта. А ако няма промяна в шума при завой значи и лагери на колелата не са. Пробвай в тързачката теми за виене от предницата няколко пъти съм описвал как се пробва дали е лагера на място с крик.
                    Ако няма промяна на шума при подаване и връщане на газта може и карета да са има ли чаткане при завиване с ниски скороти и доста завъртян волан.
                    156 1,8 ТS 99
                    Nissan Murano 2005

                    Comment


                    • #11
                      Колега що не си провериш опорния лагер на полуоската?
                      Alfa romeo 156 1.8TS 98г.

                      Comment

                      Working...
                      X